1. kesäkuuta 2017

Kevään Lempparituotteet

Kesä alkaa olla jo ovella, joten vilkaistaan mitkä tuotteet ovat nousseet suosikeikseni tänä keväänä.


En millään pystynyt karsimaan määrää pienemmäksi. Mut eiks se oo ihan ok, että mukana on kolme poskipunaa?


Meikkituotteista olen löytänyt kevään aikana paljon ihania juttuja.

Anastasia Beverly Hillsin Modern Renaissance ei varmaan tule näissä suosikeissa kenellekään yllätyksenä. Olen aika paljon tätä palettia hehkuttanut! Modern Renaissance on kuitenkin ollut selkeästi kevään aikana eniten käyttämäni luomiväripaletti. Käytän paletista oikeastaan kaikkia sävyjä ja laatuhan tässä on ihan priimaa. Suosittelen erityisesti oranssin ja pinkin sävymaailman ystäville.

Kat Von D:n Studded Kiss Lipstick sävyssä Muse on suloinen minihuulipuna, jonka ostin Kat Von D:n ja Too Facedin yhteistyösetin mukana. Törkeän söpöyden lisäksi puna on muutenkin uniikki kokoelmassani. Se on sävyltään rakastamani tumma nude, koostumukseltaan matta ja siinä on glitteriä. Ihan super yhdistelmä! En taida edes omistaa muita glitterpunia ja tämä on vielä ihanan helppokäyttöinen sellainen.

Lisäksi olen tykännyt pitää huulillani essencen Ultra Last Liplineria sävyssä 02 Brick Dust. Rajauskynä käyttäytyy huulilla kuin todella mattainen huulipuna ja kestää erinomaisesti. Sävy on upea tiilenpunainen nude, millaista minulta ei myös entuudestaan löydy. Swatch löytyy täältä.

Kulmatuotteissa olen ihastunut IsaDoran Sculpting Brow Peniin sävyssä 82 Medium Brown*. Hyvin usein kun minulla on tätä, saan kehuja kulmistani. Kynän sävy on tosin niin tumma, että käytän tätä vain kun olen meikannut muutenkin enemmän. Koostumus on vahamainen ja pysyy kulmissa hyvin. Täältä näet, miltä kynä näyttää meikissä.

Olen tänä keväänä ihastunut myös glitteriin. Minä suorastaan inhosin glitteriä, kunnes sain ensikosketukseni Glitternistin glittereihin. Pienet perusglitterit mielestäni vain karisevat joka paikkaan, eivätkä juuri näy minnekään. Glitternistillä on kuitenkin myös glittereitä, joissa partikkelit ovat isompia ja myös eri muotoisia. Super Bronze* on kaunis kullan ja pronssin sävyjä sisältävä glittersekoitus, minkä voit nähdä meikissä täällä.


Kasvomeikkiin olen löytänyt myös uusia lemppareita.

IDUN Mineralsin viistopäinen poskipunasivellin on ollut minulla iäisyyden, mutta nyt se on päässyt tehokäyttöön essencen aurinkopuuterin kanssa. Viistopäinen, sopivasti karvoiltaan löysä sivellin levittää ja blendaa aurinkopuuterin nätisti ja luonnollisesti.

essencen Luminous Matt Bronzing Powder -aurinkopuuteri sävyssä Lighter Skin on mahtava aurinkopuuteri vaalealle iholle. Pannun kuviointi on kaunis ja pakkaus muutenkin nätti näin edulliseksi tuotteeksi. Satin Touch Blush -poskipunat ovat myös hurmanneet minut silkkisellä koostumuksellaan ja huikealla pigmentillään. Sävyt 10 Satin Coral ja 20 Satin Love ovat huippuja! Kaikista näistä löytyy swatchit täältä.

essencen punien lisäksi olen käyttänyt todella paljon Milanin Baked Powder Blush -poskipunaa sävyssä 05 Luminoso. Tämä puna ei varmaan esittelyjä kaipaa. Luminosossa on kaunis hehku ja nätti punertavan persikkainen sävy. Toimii myös luomivärinä! Swatch löytyy täältä.


Sitten päästään meikeistä eteenpäin!

Organic Shopin Organic Fig & Almond Hair Mask -hiusnaamio on toiminut viime aikoina ainoana hoitoaineenani. Useat luonnonkosmetiikan hoitoaineet ovat hoitotehoiltaan aika kevyitä, mutta tämä naamio silottaa ja kosteuttaa hiuksia hyvin. Eikä siis sisällä silikoneja! Organic Fig & Almond toimi minulla jo ennen kuin leikkasin hiukseni. Nyt lyhyellä tukalla en ole tarvinnut enää hiuksiin jätettäviä hoitoaineitakaan, vaan tämä on ainoa hoitotuote mitä yleensä hiuksiini käytän. Tuotteessa on mieto, miellyttävän hedelmäinen tuoksu.

Mossa Youth Defence Cleansing Creme-Mousse on ollut todella riittoisa ja hyvä putsari meikinpoiston jälkeiseen ihon puhdistukseen. Putsarin koostumus on kevyttä geeliä, mikä vaahtoaa kevyesti. Tuote ei kuivata ihoa ja tuoksuu miellyttävällä tavalla luonnonkosmetiikalta.

EkoPharma Anti-Age Tyrni-silmänympärysvoide* on tällä hetkellä suosikkisilmänympärysvoiteeni. Se on kellertävää, paksuhkoa voidetta, jossa on mieto tuoksu. Voide imeytyy nopeasti, mutta on tarpeeksi kosteuttavaa ja hoitavaa kuivalle silmänympärysiholleni.

Oliko mukana sinun suosikkejasi? Mitkä ovat olleet suosikkituotteitasi viime aikoina?

*Saatu blogin kautta

16 kommenttia:

  1. Tottakai on ok, että on kolme poskipunaa, on meinaten sellainen asia, mitä en itse koskaan meikissä skippaa, vaikka muita vaiheita jättäisinkin pois, tuo sen verran pirteyttä olemukseen. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa, hyvä et ymmärrät :D Mäkään en kyllä koskaan skippaa poskipunaa.

      Poista
  2. Ah noi essencen poskipunat ja tuo aurinkopuuteri!! Siitä on tullut mun ihan uus megasuosikki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä! Ihan käsittämätöntä miten pikkurahalla voi saada näin huippuja tuotteita :)

      Poista
  3. Modern Renaissance on aivan ihana<3 Yksi suosikkiluomiväripaleteistani ikinä! Toi Organic Shopin hiusnaamio on kyllä tosi hyvä ja nimenomaan hoitoaineena :) Hiusnaamiolta vaadin vähän enemmän, mutta siihen nähden että toi tosiaan on silikoniton, toi on todella todella hyvä mun mielestäni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on <3 Juu nimenomaan hoitoaineen korvikkeena. Tosin en itse tällä hetkellä käytä hiusnaamioita, kun hiukseni eivät niitä lyhyeksi leikkaamisen jälkeen ole kaivanneet. Mut vielä en oo silikonittomaan supersilottavaan hiusnaamioon törmännyt :/

      Poista
  4. Jos multa kysytään, poskipunia (ja suosikkeja) voi olla vaikka kuinka monta :D Mä olen yrittänyt jo pidempään koota postausta omista suosikeistani, mutta vaikeaa on :D

    PS. EkoPharman sy-voidevinkin pistän kyllä mieleen! Oon nyt hiljattain innostunut sarjasta aika lailla Mustaherukka Kasvonaamion jälkeen, josta juuri kirjoittelin blogissa pari päivää sitten.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kun täältä löytyy tukea :D <3 Oi sun suosikit kiinnostais kyllä! Mut ymmärrän jos on vaikeeta valita. Mulla ne suosikit taas jotenkin erottuu niin selkeesti tuolta joukosta. Ja kiva et nappasit EkoPharma-vinkin! Mä en ookaan tainnut vielä lukee sun naamiopostausta, pitää käydä kattoo. :)

      Poista
  5. Täälläkin kans yksi essencen poskipunien ystävä. Enkä skippaa minäkään koskaan poskipunaa meikistä. Kyllä väriä tarvitaan:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinpä :) ! Kiva et essencen poskipunien ystäviä löytyy.

      Poista
  6. Miten mä olenkin niin monesti katsonut näitä essencen poskipunia, mutten ole ostanut. Pitäisi korjata tilanne, koska tuntuu että mulla olisi oikeastikin tarvetta tuoreille poskipunille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu todellakin testaa näitä :) Myös se kolmas sävy on kiva, mut mun pitää testailla sitä vielä.

      Poista
  7. Modern renaissance <3 Se toimii aina! Myös nuo essencen poskipunat on aivan ihania.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin, en ole vielä puolessa vuodessa kyllästynyt :) essencet on huippuja!

      Poista
  8. Modern Renaissance on kyllä ihana paletti, vaikka jostain sysytä se on jäänyt aika vähälle käytölle itsellä. Oon niin neutraalien luomivärien ystävä, että tuo tuntuu välillä jopa liian räväkältä. Synttäreille tosin tein meikin tuolla :) Mutta paletti tulee varmasti kovaan käyttöön nyt kesällä ja sitten syksyllä :)

    Oli pakko googlata tuo KVD:n huulipunasävy ja näyttää kyllä ihanalta! Mä rakastan mattapintaisia huulipunia, joissa on shimmeriä tai glitteriä. Näyttää niin coolilta :)

    VastaaPoista
  9. Hei mä kans just testasin tota Organic Shopin naamiota (tosin sitä avokado-hunajaa) ja ai että rakastuin! Ihan superkiiltävä ja pehmeä tukka tuli :)

    VastaaPoista